Kiekvienos užsakymo įvykdymas geriausiu įmanomu būdu sukuriant nepamirštamą patirtį mūsų klientui
Esame pasiryžę padėti savo klientams tinkamoje vietoje tinkamu laiku, sutelkdami dėmesį į jų poreikius, kurių negali atlikti kiti paslaugų teikėjai.
Esame kritiški ir reiklūs savo paslaugų teikimo procesui, todėl numatysime problemas ir aktyviai jas spręsime dar prieš joms iškilus.
Pažangiausios IT sistemos, leidžiančios užtikrinti individualų užsakymo procesą.
Įmonės meistriškumas, dėl kurio klientų pasitenkinimas ir ilgalaikiai santykiai yra mūsų veiklos pagrindas.
UAB „Transaim“ pradėjo veiklą 2007 m. kaip specializuota statybinių prekių transportavimo paslaugų teikėja Baltijos regione. Bėgant metams mes buvome pripažinti patikimu, punktualiu ir į klientus orientuotu logistikos tiekėju, ko pasekoje gerokai padidėjo užsakymų apimtys ir plėtėsi paslaugų asortimentas.
Stipriausios mūsų savybės, daugiakalbis klientų aptarnavimo centras Lietuvoje, aukščiausios klasės IT infrastruktūra leido išplėsti savo verslą už Baltijos regiono ribų ir užmegzti ryšius su didesniais klientais Vakarų Europoje ir ne tik.
Sukaupę 13 metų patirtį ir subūrę profesionalią komandą mes nuolatos stengiamės kiekvienam klientui individualiai pasiūlyti geriausią, laiką taupantį sprendimą. Pradedant užsakymo priemimu ir baigiant prekių pristatymu.